online ikony

Budování značky na internetu

5 on-line umístění značky

Chtěli byste, aby vaši značku lidé viděli na každém kroku? Pak možná více zákazníků ztratíte, nežli získáte. Při umisťování značky musíte dbát ohled na všechny okolnosti od prostředí, lidi až po vývoj politické situace.
Vhodně využít reklamní ambasadory bývá mnohdy problém. Stačí jedno chybné nebo nevhodné umístění a kladné povědomí budované po dlouhá léta jde….do kopru. Pojďme se podívat na pár tipů, kam vhodně a cíleně svoji značku umístit v on-line světe, aby budovala a nebortila. A že nemáte peníze na masivní kampaň? Nevadí! O to víc se vám budou líbit další možnosti.

online ikony

Webový obsah

Než lidé uskuteční nákup nebo návštěvu kamenné prodejny, vyhledávají informace. Na diskusních fórech, sociálních sítích a firemním webu. Ten je za minimální poplatek dnes již stavebním kamenem k online propagaci vůbec. Nejde však jen o to, mít z webu online vizitku, kde budete zobrazovat svoji značku 24/7.
Nové zákazníky si získáte především kvalitním obsahem. Doplňte ke svým výrobkům a službám své postřehy a zkušenosti z oboru, odpovězte na nejčastější otázky a pochlubte se uskutečněnými realizacemi. Webové stránky nabývají stále většího významu, proto se nebojte po několika letech osvěžit design. Jako zrovna nyní, když přednost (zatím jen u Google) dostávají na mobilních zařízení responzivní weby.
A co vy? Máte už web optimalizovaný pro mobily?

Sociální sítě

Komunikujte s lidmi na všech frontách! Oslovuje nové, připomínejte se, chlubte se a nikdy se nehádejte. Využíváni sociálních síti kromě času v základu nic nestojí. Ideální prostředí pro budování značky a testování nových trendů. Díky rozmachu moderních technologií jsou lidé on-line neustále a právě to přidává tomuto marketingové mu kanálu na hodnotě. Nezastavte se u Facebooku, ale pokračujte i na Google+ (dokud ještě alespoň trochu funguje). Pokud využíváte hodně fotografií nebo cílíte na ženy, registrujte se na Pinterest. Máte více poboček nebo podnikáte v cestovním ruchu? Dejte uživatelům možnost vás najít na Foursquare. Tím samozřejmě možnosti nekončí. Dbejte vždy na cílovou skupinu, která danou sociální sít využívá a na obsah, který tam budete prezentovat. Uvědomte si, že bez aktuálních informaci nic nezískáte. A čas strávený u správy sociálních síti roste s jejich počtem.

SEO

Search Engine Optimalisation, tedy po našem optimalizace výsledku ve vyhledávání, představuje další krok, jak se na internetu dostat blíže k potencionálnímu zákazníkovi. Nemusíte být SEO expert, stačí na svém webu používat správná klíčová slova a úrovňové nadpisy. Když to vše podpoříte linkbuildingem, úspěch se dostaví. A na rozdíl od PPC reklamy vás opět kromě času nic stát nebude.

PPC reklama

Placená forma internetové reklamy, která zdatně sekundu je SEO výsledkům. Pokud na daném klíčové slovo nejste ve vyhledávači na první stránce, využijte PPC reklamu. V základu máte na výběr ze dvou variant dostupných v ČR – Sklik od Seznamu a AdWords z konkurenčního Google. Nežeňte se za obecnými výrazy, které přivedou nerelevantní uživatele a navíc vás budou stát spoustu peněz. Soustřeďte se na přesné popisy a delší sousloví (ty se označují jako longtail). S nimi můžete snadno začít na nejnižší hodnotě za proklik. Ta startuje na symbolickém dvacetníku.

Affiliate marketing

U internetu ještě chvíli zůstaneme. Affiliate marketing nabízí možnost umisťovat placenou reklamu na cizí weby. Dejte bannery na stránky, kam chodí vaše cílová skupina. Zvýšíte tím povědomí o své značce za minimální poplatek. Stejně tak můžete prostor na svém webu poskytnout k inzerci například přes Google AdSence. Zde si ovšem dejte pozor, zdali se vám zisk vyplatí. Muže se stát, ze na vašem webu bude inzerovat váš největší konkurent. Kontraproduktivní, že?

Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *